یه خبر خوب !!!!!!!!!!

 

فرهاد مجیدی با پیراهن شماره 7 استقلال از فئتبال خداحافظی میکند !

شاید اگر امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی چند هفته ای زودتر آشتی میکردند ، مجیدی از ابتدای فصل با پیراهن استقلال به میدان می رفت و کار این دو نفر به بیانیه و مصاحبه علیه هم کشیده نمی شد اما این اتفاق رخ نداد تا مجیدی در نامه ای سر گشاده خطاب به هواداران با انتقاد از قلعه نویی خداحافظی اش از دنیای فوتبال را اعلام کند .

رابطه نه چندان خوب این دو نفر با در گذشت مادر سرمربی استقلال و حضور مجیدی در خانه او شکل بهتری به خود گرفت و این دو اختلاف را کنار گذاشته و آشتی کردند . نامه خداحافظی مجیدی مانع بازگشتش در نیم فصل شد اما

فتح ا... زاده تصمیم گرفت شرایطی را فراهم کند تا این بازیکن با استقلال کفش ها را آویزان کند . برنامه حاجی آبی ها این است که مجیدی نامش به فهرست استقلال در نیم فصل اضافه شود اما او به جای حضور در نمرینات به کلاس های مربیگری مدنظرش رفته و در دو،سه بازی آخر فصل برای استقلال بازی کند تا با قهرمانی احتمالی استقلال وداعش شیرین تر شود و البته فتح ا...زاده در مصاحبه ای گفته است پس از این ، یک باز خداحافظی خوب با یک تیم معتبر خارجی برایش ترتیب می دهیم و سپس از او در کادر فنی استفاده خواهیم کرد .

البته در صورتی که این اتفاقات رخ دهد ، مجیدی همان پیراهن شماره 7 خودش را بر تن می کند . در این فصل هیچ کدام از بازیکنان 7 را نپوشیده اندو او مانعی برای تحقق این امر ندارد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 آبان 1391 ا 19:3 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.